Cum deveniti Clienti?
Pentru a deveni clienti CPL CONCORDIA Filiala Cluj Romania este necesar sa urmati urmatoarele etape:
- Va invitam la sediul societatii noastre din Cluj Napoca, sau, dupa caz, la punctele de lucru pentru a completa cu ajutorul angajatilor nostri Cererea pentru acordarea accesului la sistemul de distributie a gazelor naturale. De asemenea, angajatii nostri va vor informa despre documentele necesare obtinerii acordului de acces;
- Eliberarea acordului de acces la sistemul de distributie a gazelor naturale. Raspunsul favorabil reprezinta acordul de acces si precizeaza: debitul instalat pentru care s-a facut rezervarea de capacitate, regimul presiunii de livrare a gazelor naturale inainte de statia/postul de reglare-masurare, durata de valabilitate a acestuia etc;
- Depunerea de catre solicitant a cererii de racordare la sistemul de distributie a gazelor naturale. Termenul limita de depunere a cererii de racordare este de 60 de zile, inainte de expirarea termenului de valabilitate a acordului de acces;
- Incheierea contractului de racordare. In termen de 30 de zile de la inregistrarea cererii de racordare intervine incheierea contractului de racordare cu operatorul licentiat al serviciului de distributie;
- Achitarea de catre solicitant a tarifului de racordare conform HG 1043/2004;
- Dupa semnarea contractului se va emite factura aferenta tarifului de racordare urmand a se achita de catre client. Clientul va fi pus in functiune numai dupa achitarea integrala a taxei de racordareIncheierea contractului de furnizare. Ultima etapa consta in semnarea Contractului de furnizare, montarea contorului si punerea in functiune a instalatiei.
Pentru informații:
Telefon: 0264.704.790
Fax: 0264.207.981
e-mail: cpl.cluj@cplconcordia.ro
Program birou relatii clienti:
Luni – Vineri, intre orele 08:00 – 12:00; 13:00-17:00.